Opgelost door Winkelenensparen.nl: Aanbieding voor "korting op volgende aankoop" blijkt stiekem abonnement voor 15,- per maand.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 355934
Gebruiker
NVloemans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik blijk al sinds mei vorig jaar een "abonnement" te hebben bij winkelen en sparen. Er wordt 15,- per maand van mijn credit card afgeschreven! Dat moet gebeurd zijn na een aankoop bij Ticketmaster. Het enige wat toen duidelijk vermeld werd, is dat ik bij een volgende aankoop 15,- korting zou hebben. Niet dat er maandelijks 15,- afgeschreven zou worden.
De emails van winkelen en sparen (waar ook geen melding van een lidmaatschap voor 15,- per maand wordt gedaan) heb ik geblokkeerd als spam, want je kunt de emails niet stopzetten.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum

    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    NVloemans
    Datum
    Contact gehad. Winkelen en Sparen heeft als standpunt dat zij voldoende duidelijk gemaakt zou hebben dat een abonnement werd afgesloten. Niettemin - omdat ik duidelijk geen gebruik van dat abonnement heb gemaakt - toegezegd de betaalde bedragen terug te storten. Ik wacht nu af of de terugbetaling inderdaad plaatsvindt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NVloemans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling; is inmiddels gebeurd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen