Opgelost door Winkelenensparen.nl: Aanbieding voor "korting op volgende aankoop" blijkt stiekem abonnement voor 15,- per maand.

NVloemans

Ik blijk al sinds mei vorig jaar een "abonnement" te hebben bij winkelen en sparen. Er wordt 15,- per maand van mijn credit card afgeschreven! Dat moet gebeurd zijn na een aankoop bij Ticketmaster. Het enige wat toen duidelijk vermeld werd, is dat ik bij een volgende aankoop 15,- korting zou hebben. Niet dat er maandelijks 15,- afgeschreven zou worden.
De emails van winkelen en sparen (waar ook geen melding van een lidmaatschap voor 15,- per maand wordt gedaan) heb ik geblokkeerd als spam, want je kunt de emails niet stopzetten.

Ik wil mijn geld terug.

Winkelenensparen.nl

Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,

Customer Service Winkelen en Sparen
    NVloemans
    Contact gehad. Winkelen en Sparen heeft als standpunt dat zij voldoende duidelijk gemaakt zou hebben dat een abonnement werd afgesloten. Niettemin - omdat ik duidelijk geen gebruik van dat abonnement heb gemaakt - toegezegd de betaalde bedragen terug te storten. Ik wacht nu af of de terugbetaling inderdaad plaatsvindt.

NVloemans
Terugbetaling; is inmiddels gebeurd.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?