Klacht Winkelenensparen.nl: Automatische incasso’s waar ik geen toestemming voor heb gegeven

Klachtnummer
# 410344
Gebruiker
Rozemarijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zie net dat er €12 van mijn rekening is gehaald door Gloval collect voor wly winkelen en sparen. Dit heb ik teruggeboekt. Dit zei mij niks dus op onderzoek uit gegaan. Blijkt dat het ook nog om een doorlopende incasso gaat. En zij dit al maandelijks vanaf aug 2015 doen.
Nooit heb ik hier toestemming voor gegeven voor deze automatische afschrijvingen. Ik heb hier geen opdracht voor gegeven en er is mij nooit verteld dat dit zou gebeuren. Ik ben dan ook enorm kwaad.
Misschien naïef van mijn kant dat t me nooit is opgevallen. Ben enorm kwaad en wil mijn geld terug en van dit abonnement af.

De oplossing

Abonnement stop zetten en al het geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen