Klacht Winkelenensparen.nl: Automatische incasso zonder mijn medeweten

Klachtnummer
# 133299
Gebruiker
jcm eichhorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Blijkbaar ben ik lid geworden voor € 12 per maand zonder mijn medeweten.
Op email reageert men niet tot op heden.
Ik wil er uiteraard vanaf.

De oplossing

Terugstorten € 12
Stoppen met automatische incasso

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting krijgt wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U krijgt deze cashback direct op uw rekening gestort wanneer u meer dan €5 per maand heeft gespaard en u kunt tot €300 cashback per maand verdienen.
    Het wordt meerdere malen op de inschrijfpagina aangegeven dat u na een 30 dagen gratis trial een lidmaatschap aangaat van €12 per maand, dit is ook de reden dat wij u vragen om uw creditcard of bankpas gegevens te verstrekken wanneer u zich inschrijft. Consumenten die regelmatig online winkelen kunnen veel geld besparen.

    Echter kan lidmaatschap te allen tijde worden beëindigd.

    Wij hebben de vrijheid genomen om uw lidmaatschap stop te zetten. U zult nog een email met details ontvangen. Als u nog verdere vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ledenservice@winkelenensparen.nl of u kunt bellen naar 0800-2200026.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen