Opgelost door Winkelenensparen.nl: Criminele afschrijving zonder toestemming.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 417721
Gebruiker
M.P.B. van Dam
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb mij niet geabonneerd of hiervoor aangemeld , maar er wordt toch € 15.00 afgeschreven...dit is in december2019 en januari2020 gebeurd zonder mijn toestemming en wens onmiddellijke restitutie met rente die ik kwijt ben aan ICS.

De oplossing

Onmiddellijke restitutie met schadevergoeding.

8 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Ik heb nooit toestemming gegeven voor een lidmaatschap op winkelen en sparen bij een aankoop bij Koopjesdrogist.nl
    Dit moet een verkapte link zijn geweest die suggereerde dat er bij een volgende aankoop een korting verkregen kon worden , en zal voor zover ik mij dat kan herinneren een misleidende link zijn geweest.
    Ik verwacht dan ook zo snel mogelijk restitutie van de € 30,00 , en wens niet meer uitgenodigd te worden om ooit nog lid te worden van jullie organisatie, want het geeft geen pas om te moeten betalen om een korting te krijgen.
  3. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  4. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Dit moet een verkapte link zijn geweest die suggereerde dat er bij een volgende aankoop een korting verkregen kon worden , en zal voor zover ik mij dat kan herinneren een misleidende link zijn geweest. Er werd de indruk gewekt dat het initiatief uitging van de koopjesdrogisterij.nl ........

    Ik wil niet zeggen dat het misdadig is , maar wel dat het heel erg misleidend is , en dat is eigenlijk in deze tijd van internet-fraude en oplichting niet zo heel netjes , en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit......als je zo je geld moet generen dan bestempel ik dat als zielig en niets ontziend .
  5. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Dank voor uw bericht Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

    Vriendelijke groet,
    Het Klantenservice Team
  6. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Zonder verder commentaar is mijn geld teruggestort.......Ik vraag mij af of dit soort misleidende praktijken wettelijk te bestrijden zijn .....
  7. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum

    Beste,

    Dank voor uw bericht. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

    Vriendelijke groet,

    Het Klantenservice Team
  8. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Dit is het standaard antwoord van een "bonafide"bedrijf.......

    Winkelenensparen.nl
    Datum
    16:05


    Beste,

    Dank voor uw bericht. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

    Vriendelijke groet,

    Het Klantenservice Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.P.B. van Dam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben de afgeschreven bedragen teruggestort...... Het blijft een raar "bedrijf ".....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?