Opgelost door Winkelenensparen.nl: Criminele afschrijving zonder toestemming.

sad Opgelost
M.P.B. van Dam

Ik heb mij niet geabonneerd of hiervoor aangemeld , maar er wordt toch € 15.00 afgeschreven...dit is in december2019 en januari2020 gebeurd zonder mijn toestemming en wens onmiddellijke restitutie met rente die ik kwijt ben aan ICS.

Onmiddellijke restitutie met schadevergoeding.

Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    M.P.B. van Dam
    Ik heb nooit toestemming gegeven voor een lidmaatschap op winkelen en sparen bij een aankoop bij Koopjesdrogist.nl
    Ik verwacht dan ook zo snel mogelijk restitutie van de € 30,00 , en wens niet meer uitgenodigd te worden om ooit nog lid te worden van jullie organisatie, want het geeft geen pas om te moeten betalen om een korting te krijgen.
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    M.P.B. van Dam
    Dit moet een verkapte link zijn geweest die suggereerde dat er bij een volgende aankoop een korting verkregen kon worden , en zal voor zover ik mij dat kan herinneren een misleidende link zijn geweest. Er werd de indruk gewekt dat het initiatief uitging van de koopjesdrogisterij.nl ........

Ik wil niet zeggen dat het misdadig is , maar wel dat het heel erg misleidend is , en dat is eigenlijk in deze tijd van internet-fraude en oplichting niet zo heel netjes , en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit......als je zo je geld moet generen dan bestempel ik dat als zielig en niets ontziend .
    Beste,

Dank voor uw bericht Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

M.P.B. van Dam
    Zonder verder commentaar is mijn geld teruggestort.......Ik vraag mij af of dit soort misleidende praktijken wettelijk te bestrijden zijn .....

Beste,

Dank voor uw bericht. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

M.P.B. van Dam
    Dit is het standaard antwoord van een "bonafide"bedrijf.......

16:05

M.P.B. van Dam
Ze hebben de afgeschreven bedragen teruggestort...... Het blijft een raar "bedrijf ".....

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?