Opgelost door Winkelenensparen.nl: Dit bedrijf doet er alles aan om niets uit te keren!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 321765
Gebruiker
jscoolen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf doet er alles aan om niet te hoeven uitkeren.
Heb je niet alle e-mails bewaard van bijvoorbeeld Alieexpress, dan heb je pech krijg je niets.
Heb je het artikel op je werk laten bezorgen, dan heb je pech en krijg je niets.
Reken je niet meteen af, maar wacht je bijvoorbeeld tot de volgende dag, krijg je wederom niets.
Stuurt de webwinkel de factuur met een dagtekening van een dag later, je raadt het al, je krijgt helemaal niets!

De oplossing

Alsnog de beloofde kortingen uitkeren!

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    jscoolen
    Datum
    Na mijn klacht hier, heeft men 1 bedrag toch vergoed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jscoolen
Datum
Uiteindelijke oplossing Er is 1 bedrag uitbetaald
Status
opgelost
Beoordeling
content