Opgelost door Winkelenensparen.nl: Doorlopende abonnement stoppen en terugbetalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 365387
Gebruiker
Gerrit Jacobsen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Doorlopende inhouding van 15 euro.
Heb geen abonnement of iets afgesloten.
Zou gaarne al mn betalingen terug willen

De oplossing

Stopzetten van het ongevraagde abonnement en terugbetaling van al het ingehouden geld

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Gerrit Jacobsen
    Datum
    Er is beloofd alles terug te storten. Heb wat bij een ticketservice gekocht. Blijkbaar zit daar ineens een abbo aan vast voor iets als je niet uitkijkt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit Jacobsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben de ingehouden bedragen terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen