Klacht Winkelenensparen.nl: Er is onterecht geld afgeschreven van mijn bankrekening.

Klachtnummer
# 268512
Gebruiker
Ron18
Datum
3 reacties

Details

De klacht

DE KLACHT
niet opgemerkte automatische maandelijkse afschrijvingen groot €15,- vanaf 24 mei tot heden van mijn bankrekening.
Geen idee waarom dit gebeurd, telefonisch contact met "Winkelensparen" is niet mogelijk

De oplossing

1) verklaring c.q. uitleg over tegenprestatie
2) zo niet, retourbetaling van de afgeschreven betalingen
3) anders via betwisting bij iCs punt 2 afdwingen

3 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Hallo,

    Bedankt voor het contact opnemen met Winkelen en Sparen. Ter informatie, wij zijn een online kortingsprogramma. U kunt met Winkelen en Sparen kortingen ontvangen bij diverse webwinkels die zijn aangesloten bij ons programma. U ontvangt minimaal 10% korting bij vele populaire webwinkels. Per maand heeft u recht op maximaal 300 euro cashback.

    Ik heb u een email gestuurd naar het door u opgegeven emailadres met daarin informatie over hoe het lidmaatschap is aangemaakt.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Team van Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Ron18
    Datum
    Nee u heeft helemaal geen email gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Ron
  3. Auteur
    Ron18
    Datum
    Nee u heeft mij niet voldoende geïnformeerd. Ik heb namelijk helemaal geen email ontvangen.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen