Klacht Winkelenensparen.nl: Er is onterecht geld afgeschreven van mijn bankrekening.

DE KLACHT
niet opgemerkte automatische maandelijkse afschrijvingen groot €15,- vanaf 24 mei tot heden van mijn bankrekening.
Geen idee waarom dit gebeurd, telefonisch contact met "Winkelensparen" is niet mogelijk

1) verklaring c.q. uitleg over tegenprestatie
2) zo niet, retourbetaling van de afgeschreven betalingen
3) anders via betwisting bij iCs punt 2 afdwingen

Winkelenensparen.nl
    Hallo,

Bedankt voor het contact opnemen met Winkelen en Sparen. Ter informatie, wij zijn een online kortingsprogramma. U kunt met Winkelen en Sparen kortingen ontvangen bij diverse webwinkels die zijn aangesloten bij ons programma. U ontvangt minimaal 10% korting bij vele populaire webwinkels. Per maand heeft u recht op maximaal 300 euro cashback.

Ik heb u een email gestuurd naar het door u opgegeven emailadres met daarin informatie over hoe het lidmaatschap is aangemaakt.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klantenservice Team van Winkelen en Sparen
    Ron18
    Nee u heeft helemaal geen email gestuurd.

Ron
    Ron18
    Nee u heeft mij niet voldoende geïnformeerd. Ik heb namelijk helemaal geen email ontvangen.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?