Klacht Winkelenensparen.nl: Geen abbonement maar wel 15 euro afschrijven

Klachtnummer
# 350616
Gebruiker
Roel560
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb geen abbo afgesloten maar gaat wel steeds 15 euro van mijn rekening af

De oplossing

Het bedrag terugstort en abbo annuleren.
Die ik niet heb afgesloten....

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Bij voorbaat dank.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen