Klacht Winkelenensparen.nl: Geen lidmaatschap aangegaan met Winkelenensparen.

Klachtnummer
# 370401
Gebruiker
N.A. Haas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onterecht afschrijven van €15,- per maand voor een lidmaatschap waar ik niet voor getekend heb en wat ik nooit ben aangegaan.

De oplossing

Terugstorten van de afgeschreven bedragen 2 x €15,- in totaal €30,-

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Bij voorbaat dank.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen