Klacht Winkelenensparen.nl: geen toestemming voor afschrijving

Klachtnummer
# 347119
Gebruiker
Simone S.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is door WLY*Winkelenspaar.nl 15 euro van mijn visa card afgeschreven waar ik GEEN toesteming voor gegeven heb op 22 januari 2019. Ik wens dit zo snel mogelijk weer retour gestort te krijgen.
Onderzoekje op internet gedaan en er blijken nog meer gedupeerden te zijn.

De oplossing

spoedig mogelijk

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen