Opgelost door Winkelenensparen.nl: Geen toestemming voor automatische incasso.

hendriksmargreet

Tot mijn grote schrik zie ik dat er de afgelopen 3 maanden €15,- is afgeschreven zonder dat ik hier toestemming voor heb gegeven. Ik heb nadat ik online tickets voor een concert heb gekocht een account aangemaakt bij Winkelenensparen om zo hun nieuwsbrief te ontvangen. Ik weet echter niets van een automatische incasso. Graag wil ik dat dit 'abonnement' direct wordt stopgezet en dat ik de 3x €15,- zo snel mogelijk terug krijg.

Ik wil graag dat mijn abonnement wordt stopgezet en dat ik 3x €15,- terug ontvang.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,

Customer Service Winkelen en Sparen

hendriksmargreet
    Hartelijk dank voor jullie snelle actie en reactie. Ik ben zeer tevreden met de oplossing.

hendriksmargreet

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?