Opgelost door Winkelenensparen.nl: Geen toestemming voor automatische incasso.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 327645
Gebruiker
hendriksmargreet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tot mijn grote schrik zie ik dat er de afgelopen 3 maanden €15,- is afgeschreven zonder dat ik hier toestemming voor heb gegeven. Ik heb nadat ik online tickets voor een concert heb gekocht een account aangemaakt bij Winkelenensparen om zo hun nieuwsbrief te ontvangen. Ik weet echter niets van een automatische incasso. Graag wil ik dat dit 'abonnement' direct wordt stopgezet en dat ik de 3x €15,- zo snel mogelijk terug krijg.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn abonnement wordt stopgezet en dat ik 3x €15,- terug ontvang.

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

  2. Auteur
    hendriksmargreet
    Datum
    Hartelijk dank voor jullie snelle actie en reactie. Ik ben zeer tevreden met de oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hendriksmargreet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen