Klacht Winkelenensparen.nl: Halen iedere maand geld van mijn rekening

# 192058
Kokkin

Halen iedere maand geld van mijn rekening iedere maand dus weer moet ik het zelf terug laten storten

Stoppen van geld afhalen voor niks

Winkelenensparen.nl
    In reactie op uw klacht.

Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting krijgt wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U krijgt deze cashback direct op uw rekening gestort wanneer u meer dan €5 per maand heeft gespaard en u kunt tot €300 cashback per maand verdienen. Het wordt meerdere malen op de inschrijfpagina aangegeven dat u na een 30 dagen gratis trial een lidmaatschap aangaat van €15 per maand, dit is ook de reden dat wij u vragen om uw creditcard of bankpas gegevens te verstrekken wanneer u zich inschrijft. Consumenten die regelmatig online winkelen kunnen veel geld besparen.

Echter kan lidmaatschap te allen tijde worden beëindigd. Als u het lidmaatschap wilt opzeggen of andere vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ledenservice@winkelenensparen.nl of u kunt bellen naar 0800-2200026.

Klantenservice Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?