Opgelost door Winkelenensparen.nl: Ik ben niet voldoende geïnformeerd over wat winkelen en sparen.nl kost. Ik voel me opgelicht!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 312481
Gebruiker
gfcvalk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind vorig jaar heb ik online inktcartridges besteld. Ik werd toen uitgenodigd om me aan te melden bij Winkelenensparen.nl
Ik heb nooit geweten dat hier kosten aan verbonden zijn en dat er maandelijks 15 Euro van mijn rekening afgeschreven is. Dit is al 7 maanden aan de gang!
Ik kom hier toevallig achter.
Ik voel me enorm opgelicht.

De oplossing

Gaarne terugbetaling van 7 x 15 Euro = 105 Euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Winkelenensparen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gfcvalk
Datum
Uiteindelijke oplossing
terugbetaling van het lidmaatschapsgeld
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen