Klacht Winkelenensparen.nl: Ik heb geen toestemming gegeven om automatisch 15 euro af te schrijven maandelijks.

Klachtnummer
# 390093
Gebruiker
Klacht5546!!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag merk ik dat er geprobeerd is om 15 euro afteschrijven via globalcollect in opdracht van winkelensparen.nl zonder dat ik een abonnement heb afgesloten

De oplossing

Ik wil onmiddelijk dat ze dit oplossen en dat ik niet meer zie dat ze zo een poging wagen

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen