Klacht Winkelenensparen.nl: In de luren gelegd

Goderie

Ik kom tot de ontdekking dat er al een heel jaar maandelijks €15 van mijn rekening NL16 ABNA 0864665741 wordt afgeschreven, met als toelichting ‘winkelensparen.nl’. Kennelijk is er ergens in het verleden iets misgegaan. Ik heb geen wens, ook nooit gehad, om aan enig spaarprogramma deel te nemen. Met de beste wil in de wereld kan ik mij niet heugen u ooit een machtiging tot periodieke afschrijving gegeven te hebben. Evenmin kan ik in mijn email enige communicatie met u terugvinden. Ik koop zelden bij webwinkels; wellicht kunt u zelf nagaan dat ik ook nooit iets ‘gespaard’ heb. Geen idee hoe u dit geflikt heeft.

Ik verzoek u dringend om met onmiddellijke ingang deze incasso te beëindigen, het inmiddels geïncasseerde te restitueren, welke vorm van ‘lidmaatschap’ dan ook ongedaan te maken en mijn gegevens uit uw administratie(s) te verwijderen. Ik geef u hiervoor een termijn van twee weken (10 werkdagen). Graag ontvang ik uw bevestiging per ommegaande.
Bovenstaande wordt eveneens per email aan u gericht.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?