Klacht Winkelenensparen.nl: In de luren gelegd

Klachtnummer
# 286619
Gebruiker
Goderie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kom tot de ontdekking dat er al een heel jaar maandelijks €15 van mijn rekening NL16 ABNA 0864665741 wordt afgeschreven, met als toelichting ‘winkelensparen.nl’. Kennelijk is er ergens in het verleden iets misgegaan. Ik heb geen wens, ook nooit gehad, om aan enig spaarprogramma deel te nemen. Met de beste wil in de wereld kan ik mij niet heugen u ooit een machtiging tot periodieke afschrijving gegeven te hebben. Evenmin kan ik in mijn email enige communicatie met u terugvinden. Ik koop zelden bij webwinkels; wellicht kunt u zelf nagaan dat ik ook nooit iets ‘gespaard’ heb. Geen idee hoe u dit geflikt heeft.

De oplossing

Ik verzoek u dringend om met onmiddellijke ingang deze incasso te beëindigen, het inmiddels geïncasseerde te restitueren, welke vorm van ‘lidmaatschap’ dan ook ongedaan te maken en mijn gegevens uit uw administratie(s) te verwijderen. Ik geef u hiervoor een termijn van twee weken (10 werkdagen). Graag ontvang ik uw bevestiging per ommegaande.
Bovenstaande wordt eveneens per email aan u gericht.

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen