Opgelost door Winkelenensparen.nl: Incassering van abbonementsgeld zonder toestemming

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362888
Gebruiker
Timmetje1952
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 2 maanden wordt er automatisch 15 Euro per maand van mijn Visa rekening, op naam van W,H.M.Timmermans met als rekeningnummer **** **** **** 5979 met als vervaldatum 11/24, afgeschreven, M.I. heb ik jullie hier geen toestemming gegeven. Ik wil dat jullie de 30 Euro terugstorten en mijn account verwijderen zodat ik in de toekomst niets meer zonder mijn toestemming iets afgeschreven kan worden van mijn VISA rekening.
Al met al vindt ik jullie handelswijze erg misleiden en zal ook geen bestellingen met winkelen en sparen.

Mijn e-mail adres is timtimmer1@gmail.com

De oplossing

Het geld in bovengenoemde klacht retourneren

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Timmetje1952
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn abonnementsgeld heb ik teruggestort gekregen en het abonement is opgeheven Thankx
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen