Opgelost door Winkelenensparen.nl: Incassering van abbonementsgeld zonder toestemming

Timmetje1952

Sinds 2 maanden wordt er automatisch 15 Euro per maand van mijn Visa rekening, op naam van W,H.M.Timmermans met als rekeningnummer **** **** **** 5979 met als vervaldatum 11/24, afgeschreven, M.I. heb ik jullie hier geen toestemming gegeven. Ik wil dat jullie de 30 Euro terugstorten en mijn account verwijderen zodat ik in de toekomst niets meer zonder mijn toestemming iets afgeschreven kan worden van mijn VISA rekening.
Al met al vindt ik jullie handelswijze erg misleiden en zal ook geen bestellingen met winkelen en sparen.

Mijn e-mail adres is timtimmer1@gmail.com

Het geld in bovengenoemde klacht retourneren

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen

Timmetje1952
Mijn abonnementsgeld heb ik teruggestort gekregen en het abonement is opgeheven Thankx

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?