Opgelost door Winkelenensparen.nl: incasso zonder machtging winkelenspaar.nl

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 326212
Gebruiker
mmc
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vanwege meerdere afschrijvingen van Global Collect helaas niet eerder in de gaten gehad; vanaf september 2017 maandelijkse afschrijving van 15,- namens winkelenspaar.nl?
Ik heb winkelenspaar.nl nooit benaderd en of bezocht laat staan mijzelf ingeschreven en mijn bankpasgegevens geef ik nooit door
De website heb ik niet bezocht mijn computer meldde me dat de website erg onveilig is

Gewenste oplossing

zsm alle bedragen terugstorten 9x 15,-
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    mmc
    Datum
    inmiddels de bedragen teruggestort gekregen, heel fijn
    blijft toch wel zorgelijk dat dit zomaar kan gebeuren..

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen