Opgelost door Winkelenensparen.nl: Koppelverkoop winkelen en sparen bij BCC

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 277790
Gebruiker
Limbosow
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij de on-line aankoop bij BCC kreeg ik de mogelijkheid om bij toekomstige aankopen korting te ontvangen. Door op akkoord of OK te klikken blijkt er een koppelverkoop ontstaan te zijn met een 'spaarprogramma'
Op de e-mail bevestiging hiervan heb ik niet gereageerd, ook niet op meerdere e-mails van winkelenen sparen aangezien er deze tekst staat:
Wanneer u zich aanmeldt voor Winkelen en Sparen, maakt u uw eigen unieke wachtwoord aan. U kunt uw wachtwoord op elk gewenst moment aanpassen via de Mijn account pagina op de Winkelen en Sparen website.
Ik ben me niet bewust mij aangemeld te hebben en reageer dus verder niet.
Echter er wordt ongevraagd €15 afgeschreven, ik heb mij direct 'afgemeld' maar die €15 wil ik wel terug!

De oplossing

Per direct €15 terug en de bevestiging dat mijn adresgegevens uit hun bestand zijn gewist.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Winkelenensparen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Limbosow
    Datum
    Opgelost tot tevredenheid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Limbosow
Datum
Uiteindelijke oplossing
Lidmaatschap vervallen, geld teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen