Opgelost door Winkelenensparen.nl: Misleidend scherm zorgt voor onherkenbaar abonnement. Ik wil mijn geld teruggestort!

DMaas

Ontzet omdat ook ik er ben ingetuind om "eenmalig 1,- euro' te laten afschrijven. Inmiddels €151,- afgeschreven!! (de laatste heb ik kunnen intrekken)
Natuurlijk had ik beter moeten opletten wat er nou precies af werd geschreven, maar Global Collect had ik ook niet in verband gebracht met Winkelsparen EN de webshop waar ik mijn aangschaf heb gedaan.
Ik heb weldegelijk ZEKER NIET toestemming gegeven tot een abonnement, daarom zie ik dit als zeer misleidend en fraude.

Mijn €146,- teruggestort op mijn rekening en een correcte reactie n.a.v. mijn persoonlijke mail.
Daarnaast ook de communicatie verbeteren zodat andere webshoppers hier ook geen slachtoffer van worden.

DMaas
    Geen reactie ontvangen op bovenstaande klacht..
    Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    DMaas
    Bedankt voor de correcte reactie per mail.
    Erg blij mee!

DMaas
Het antwoord van winkelenensparen.nl: Uw lidmaatschap is geannuleerd met ingang van 14/05/2018 en we hebben u 10 terugbetalingen van €15 toegekend voor de aangerekende lidmaatschapscontributies (dit is inclusief de reeds door u gestorneerde bedragen). De eerste 6 terugbetalingen zullen binnen 10 werkdagen op uw bankrekening bijgeschreven worden. De overige terugbetalingen zullenin verband met ons validatieproces een aantal dagen later worden bijgeschreven.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?