Klacht Winkelenensparen.nl: Misleidende contractvorming

Klachtnummer
# 367058
Gebruiker
C. Laan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goeiedag,

Ik kom er net achter dat er vanaf oktober 2016 een bedrag van 15 euro per maand van mijn creditcard wordt gehaald door Winkelen en Sparen. Dat terwijl ik niet eens wist van het bestaan van deze organisatie. Ik heb nooit (bewust) een contract met jullie afgesloten. En als dit wel het geval is, dan is dit op een zeer misleidende manier gebeurd. Ik zou graag mijn geld terugwillen over de genoemde periode.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug vanaf oktober 2016.

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen