Klacht Winkelenensparen.nl: misleiding

Klachtnummer
# 350601
Gebruiker
j.j.a.scheepens-hasek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag kom ik tot ontdekking dat er 15 euro per maand van mijn creditcard wordt afgeschreven, in dec, jan, feb. Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven.
Dit is misleiding en moet teruggedraaid worden.
Ik ontvang graag 3 keer 15 euro terug en wil niets met dergelijke acties te maken hebben.
Met vriendelijke groeten, Jarry S.

De oplossing

3 keer 15 euro terugstorten en mij nooit meer lastigvallen met iets dat ik niet wil

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen