Opgelost door Winkelenensparen.nl: Niet bewust gekozen voor automatische incasso, misleid

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 358029
Gebruiker
Epop
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb in december tickets gekocht bij Eventim. Daarna werd mij 20 euro korting aangeboden bij een volgende aankoop. Als ik had geweten dat ik aan een abonnement van 15 euro per maand vast zou zitten, had ik de korting van 20 euro nooit aanvaard.
Belachelijk dat je door het aanvaarden van een korting voor volgende tickets blijkt vast te zitten aan een abonnement van 15 euro per maand. Dit heb ik nooit gewild. Net gebeld, abonnement wordt wel direct stopgezet maar de automatisch afgeschreven bedragen worden niet terug gestort. Ik had dit volgens bedrijf wel 5 keer in het contract kunnen lezen. Heb gevraagd om het ondertekende contract toe te sturen, heb tot nu toe alleen nog maar het blanco formulier ontvangen. Naar mijn weten heb ik nooit bewust gekozen voor abonnement.

Gewenste oplossing

Ik wil graag de betalingen retour van 3 maanden en het getekende contract waarin mijn toestemming geef om maandelijks 15 euro af te schrijven.
Geboden oplossing
Geld is inmiddels teruggestort. Zeer snel gehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Epop
    Datum
    Ik heb een mail ontvangen dat ik mijn geld terug krijg. Ik ben hier heel erg blij mee,

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen