Klacht Winkelenensparen.nl: niet geweten dat ik €15 per maand abonnementsgeld moest betalen

I. de Haan

Ik blijk al een heel jaar via mijn creditcard €15 per maand te betalen voor een lidmaatschap waarvan mij bij aanvang niet duidelijk is geweest dat dit abonnementsgeld eraan vastzat!
Ik wil dat dit geld mij terugbetaald wordt, dwz inmiddels sinds januari 2019 12x €15

Ik wil dat dit bedrijf contact met mij opneemt via de email

Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    I. de Haan
    Er is door winkelenensparen gereageerd op mijn klacht en het bedrag zal binnen 10 dagen op mijn rekening staan. Dat wacht ik af

Beste,

Dank voor uw bericht. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

Vriendelijke groet,

Het Klantenservice Team
    I. de Haan
    Ik heb het terug te ontvangen bedrag van 15x€15, 00 dat me is toegezegd nog niet ontvangen. Graag wil ik een bericht krijgen wanneer dat gestort is
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,

Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?