Klacht Winkelenensparen.nl: Onbewust een ongewenst lidmaatschap in de maag gesplitst.

Klachtnummer
# 470524
Gebruiker
HMHoekPolsbroek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na aanschaf van computeronderdelen bij Megekko kreeg ik de vraag of ik korting op mijn volgende aankoop zou willen. Dat heb ik positief beantwoord en heb me daardoor zonder het te weten blijkbaar opgegeven voor Winkelen en Sparen. Er wordt nu maandelijks een bedrag van 15,-- van mijn creditcard afgeschreven voor iets waar ik niet bewust voor heb gekozen. Ik ben hierin misleid en verzoek u mijn lidmaatschap per direkt te beëindigen en het betaalde bedrag aan mij te retourneren.

De oplossing

Lidmaatschap beëindigen en betaalde bedrag retour.

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen