Klacht Winkelenensparen.nl: Oneigenlijk gebruik van mijn betaalgegevens! Abonnement afsluiten zonder toestemming?

Klachtnummer
# 317097
Gebruiker
Pimko
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb zaken gedaan met ticketmaster. Bij die transactie werd mij de mogelijkheid geboden om een flinke korting te krijgen op een volgende aankoop. Wat blijkt nu? Door hiermee akkoord te gaan worden je betaalgegevens automatisch doorgegeven aan winkelensparen.nl. Zij hopen dat je dit niet opmerkt zodat je maandenlang blijft betalen (15 euro per maand). Blijkbaar heb je nu dus opeens een abonnement afgesloten!!! Ik doe zelden of nooit aankopen online dus waarom zou ik geabonneerd willen zijn op winkelensparen.nl? Het zijn een stelletje oplichters die profiteren van de onoplettendheid van klanten t.a.v. E-mail en afschriften. Trieste figuren die zo hun geld moeten verdienen.

De oplossing

Al het geld per direct terugstorten op mijn rekening! En opdoeken die bende!

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen