Opgelost door Winkelenensparen.nl: ongeautoriseerde afschrijving v. 15 EUR van creditcard, 7x in 2020, 12 x in 2019, 9x in 201819,

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 468714
Gebruiker
transparant!
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik zie opeens tot mijn grote schrik op mijn creditcard rekeningoverzicht van deze maand dat WLY winkelenspaar.nl (dit is dus een sluwe verandering van naam) (bezoek aan website veroorzaakt meteen een waarschuwing v. Norton als GEVAARLIJK!!) met als land: CHE op 12.07 15 EUR afschrijft. Ik heb geen idee waar dit van is en wil dat WLY winkelenspaar.nl per ommiddelijke ingang in totaal 420 EUR terugstort. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven en zie dat dit vanaf 12.04.2018 maandelijks is afgeschreven! 28 maanden lang dus, in totaal 420 EUR.

Gewenste oplossing

ik wil dat deze ongeautoriseerde bedragen meteen teruggestort worden op mijn creditcard door winkelenspaar.nl (gevaarlijke website). In totaal is dat 420 EUR (28 maanden x 15 EUR).
Geboden oplossing
mijn klacht is opgelost, maar ik ben benieuwd hoeveel andere slachtoffers er zijn, die ongemerkt, ongewild en zonder toestemming zo veel aan winkelenspaar.nl hebben afgedragen !! Let op!!! 15 EUR WLY. Goed naar de afschrijving van je creditcard of bankrekening kijken!! En hoe komt winkelensparen met deze niet-transparante manier van werken weg?
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl .

    Bij voorbaat dank.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    transparant!
    Datum
    Hallo,

    Hoezo weten jullie niet welk account op mijn naam staat, terwijl jullie al bijna twee jaar 15 EUR per maand afschrijven?

    Welke informatie hebben jullie nodig? Jullie verstrekken onvolledige informatie.

    Nergens op jullie website staat dat er een contract wordt aangegaan, noch hoeveel er maandelijks in rekening zal worden gebracht. Jullie zijn niet transparant. Het zogenaamde contract is ook nooit toegestuurd. Dit kan echt niet.

    Ik verzoek winkelensparen nogmaals z.s.m. 420 EUR terug te storten op mijn rekening.

    Met vriendelijke groet
  3. Auteur
    transparant!
    Datum
    Er is inmiddels gereageerd door winkelensparen met de belofte dat het geld overgemaakt zal worden. Ik ben benieuwd of dat daadwerkelijk gebeurt.
  4. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Dank voor uw bericht en fijn te horen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen