Opgelost door Winkelenensparen.nl: ongeautoriseerde afschrijving v. 15 EUR van creditcard, 7x in 2020, 12 x in 2019, 9x in 201819,

content Opgelost
transparant!

Ik zie opeens tot mijn grote schrik op mijn creditcard rekeningoverzicht van deze maand dat WLY winkelenspaar.nl (dit is dus een sluwe verandering van naam) (bezoek aan website veroorzaakt meteen een waarschuwing v. Norton als GEVAARLIJK!!) met als land: CHE op 12.07 15 EUR afschrijft. Ik heb geen idee waar dit van is en wil dat WLY winkelenspaar.nl per ommiddelijke ingang in totaal 420 EUR terugstort. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven en zie dat dit vanaf 12.04.2018 maandelijks is afgeschreven! 28 maanden lang dus, in totaal 420 EUR.

ik wil dat deze ongeautoriseerde bedragen meteen teruggestort worden op mijn creditcard door winkelenspaar.nl (gevaarlijke website). In totaal is dat 420 EUR (28 maanden x 15 EUR).
mijn klacht is opgelost, maar ik ben benieuwd hoeveel andere slachtoffers er zijn, die ongemerkt, ongewild en zonder toestemming zo veel aan winkelenspaar.nl hebben afgedragen !! Let op!!! 15 EUR WLY. Goed naar de afschrijving van je creditcard of bankrekening kijken!! En hoe komt winkelensparen met deze niet-transparante manier van werken weg?

Winkelenensparen.nl
    Beste,

In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl .

Bij voorbaat dank.

Customer Service Winkelen en Sparen
    Hallo,

Hoezo weten jullie niet welk account op mijn naam staat, terwijl jullie al bijna twee jaar 15 EUR per maand afschrijven?

Welke informatie hebben jullie nodig? Jullie verstrekken onvolledige informatie.

Nergens op jullie website staat dat er een contract wordt aangegaan, noch hoeveel er maandelijks in rekening zal worden gebracht. Jullie zijn niet transparant. Het zogenaamde contract is ook nooit toegestuurd. Dit kan echt niet.

Ik verzoek winkelensparen nogmaals z.s.m. 420 EUR terug te storten op mijn rekening.

Met vriendelijke groet
    transparant!
    Er is inmiddels gereageerd door winkelensparen met de belofte dat het geld overgemaakt zal worden. Ik ben benieuwd of dat daadwerkelijk gebeurt.
    Winkelenensparen.nl
    Beste,

Dank voor uw bericht en fijn te horen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

Vriendelijke groet,

Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?