Klacht Winkelenensparen.nl: Ongeautoriseerde incasso

Klachtnummer
# 318094
Gebruiker
Jorispudoris
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Kom er achter dat ik al vanaf 5 juni 2017 ongewild betaal aan jullie club.
Ik ben hier nooit mee akkoord gegaan en wil het per direct teruggedraaid hebben.

De oplossing

Terugbetaling van reeds afgeschreven bedragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Winkelenensparen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Jorispudoris
    Datum
  2. Auteur
    Jorispudoris
    Datum
  3. Auteur
    Jorispudoris
    Datum
    We hebben al het geld netjes teruggekregen van Winkel en spaar.
    Gelukkig !

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen