Opgelost door Winkelenensparen.nl: Ongeldige incassomachtiging

# 319500
Wilco67

Ik merk nu pas dat er maandelijks 12 euro via mijn creditcard wordt afgeschreven door WLY* WINKELENSPAAR.NL 08002200026 CHE. Zo ver ik zo gauw kan terugzoeken (te weten het jaar 2016!!) is dit al zo. Uiteraard is het laat dat ik dit nu pas ontdek. Ik controleer mijn gewone afschrijvingen wel, maar de creditcardgegevens tonen vaak onherkenbare gegevens en daarom checkte alleen de hogere bedragen. Al met al is dit nu echter ook een aanzienlijk totaal geworden. Ik heb Winkelen en Sparen nooit een incassomachtiging afgegeven. Zelfs onbewust lijkt me dat uitgesloten omdat ik nooit aan spaaracties meedoe. Ben dan ook benieuwd via welk bedrijf of welke internetaankoop dit ooit gegaan zou moeten zijn. Er is zeker nooit om een een bevestiging gevraagd. Omdat ik niet eens van het bestaan afwist, heb ik dan ook nooit ingelogd of een aanbieding gezien.

Graag zie ik een terugboeking van de lidmaatschapsgelden met terugwerkende kracht volgens de wettelijk geldende termijn, al zou ik het zeer op prijs stellen wanneer een nog langere periode wordt teruggeboekt.

Wilco67
    Gisteren een keurige reactie gekregen, ook met verwijzing naar de instantie via welke ik de spaaractie onbewust moet zijn aangegaan. Al met al lijkt het een nette afhandeling te gaan worden. Er is toegezegd dat er binnenkort geld wordt overgemaakt. Ik hoop dat Klachtenkompas tot die tijd dit lijntje kan open houden, want zo komen andere bezoekers van de site het uiteindelijke verloop te weten.
    Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    Wilco67
    Hartelijk dank, Winkelen en Sparen, het bedrag blijkt te zijn teruggestort op 30 augustus. Een nette en ook nog eens vlotte afhandeling!

Wilco67

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?