Klacht Winkelenensparen.nl: ongeoorloofde betaling aan winkelenensparen
Details
De klacht
Ook van mijn rekening wordt ongewild maandelijks € 15,- afgeschreven door Global Collect voor Winkelenensparen. Ik storneer iedere afschrijving (weer terug laten storten), maar wil ook dat deze automatische incasso stopt. Ik kan niet meer achterhalen hoe dit is ontstaan, waarschijnlijk ook tijdens een bestelling via internet.Ik heb ledenservice@winkelenensparen.nl al een mail gestuurd met het verzoek mijn lidmaatschap stop te zetten.
Maar beste winkelenensparen; wordt het niet tijd om voor een andere aanpak te kiezen? Mensen voelen zich door jullie wijze van ledenwerving behoorlijk besodemieterd en jullie bedrijf wordt als frauduleus bestempeld, dat is toch niet wat je wilt?
De oplossing
Einde van de automatische incasso t.b.v. winkelenensparen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.