Klacht Winkelenensparen.nl: ongeoorloofde betaling aan winkelenensparen

Klachtnummer
# 309845
Gebruiker
i-l
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook van mijn rekening wordt ongewild maandelijks € 15,- afgeschreven door Global Collect voor Winkelenensparen. Ik storneer iedere afschrijving (weer terug laten storten), maar wil ook dat deze automatische incasso stopt. Ik kan niet meer achterhalen hoe dit is ontstaan, waarschijnlijk ook tijdens een bestelling via internet.

Ik heb ledenservice@winkelenensparen.nl al een mail gestuurd met het verzoek mijn lidmaatschap stop te zetten.

Maar beste winkelenensparen; wordt het niet tijd om voor een andere aanpak te kiezen? Mensen voelen zich door jullie wijze van ledenwerving behoorlijk besodemieterd en jullie bedrijf wordt als frauduleus bestempeld, dat is toch niet wat je wilt?

De oplossing

Einde van de automatische incasso t.b.v. winkelenensparen.

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?