Klacht Winkelenensparen.nl: Ongeoorlooft geld van rekening door WLY*Winkelenspaar.nl

donhendriko

Ongeoorloofd 15 tot 30 euro per maand incasso afgeschreven van mijn rekening door WLY*Winkelenspaar.nl.

Ik wens het volledige bedrag wat er tot nu toe per maand naar WLY*Winkelenspaar.nl is afgeschreven van mijn creditcard, zo snel mogelijk teruggestort te krijgen en het te stoppen.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Bedankt voor het feit dat u met ons contact heeft opgenomen. Wij helpen u graag verder. Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting kunt krijgen wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U kunt tot €300 cashback per maand verdienen.

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail naar u gestuurd.

En met vragen kunt u hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?