Opgelost door Winkelenensparen.nl: Ongewenst en zonder opdracht afschrijven van een bedrag van mijn rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 417304
Gebruiker
A. van der Voort
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt al sinds 9 dec. 2018 15,00 van mijn creditcard afgeschreven. Ik heb geen idee waar dit voor is. Wil heel graag het totale bedrag van 180,00 teruggestort hebben.

De oplossing

Ik wil heel graag dat het bedrijf het bedrag dat sinds 9 dec. maandelijks is afgeschreven met onmiddellijke ingang terugstort en stopt met het afschrijven van 15,00 per maand.

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    A. van der Voort
    Datum
    Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van de klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. van der Voort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het abonnement is stop gezet en de bedragen zijn teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?