Klacht Winkelenensparen.nl: Ongewenst / Onbekend opgedrongen abonnement op winkelensparen.nl

Klachtnummer
# 313556
Gebruiker
Tjerioso85
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14 december 2017 een bestelling geplaatst bij BCC voor een Nintendo 2DS, maar blijkbaar via een proxywebsite waar ik initieel 0,01 euro heb moeten betalen. Sindsdien betaal ik maandelijks (kom ik net achter) voor een “Service” die mij 15 euro per maand kost bij www.winkelensparen.nl . Ik heb nooit nadrukkelijk toestemming gegeven voor deze incasso, en gezien het adres van het moederbedrijf (Webloyalty International SARL, in zwitserland) vertrouw ik dit voor geen cent

De oplossing

Terugstorten van 105 euro (7 maanden x 15 euro) op mijn bij hun bekende bankrekeningnummer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Winkelenensparen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Tjerioso85
    Datum
    Inmiddels netjes mijn geld teruggekregen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?