Klacht Winkelenensparen.nl: Ongewenste afschrijving

Klachtnummer
# 353344
Gebruiker
Danny.s
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is zomaar 15 euro van mijn rekening gehaald, en ik wil mijn abonnement opzeggen (waar ik niets van afwist).

De oplossing

Ik wil mijn 15 euro terug, en ik wil niks meer met deze site te maken hebben

3 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Danny.s
    Datum
    ik heb geen email ontvangen, ik wil dat dit zo snel en simpel mogelijk opgelost word.
  3. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Houdt u de spambox in de gaten, het kan zijn dat de email daarin terecht is gekomen.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?