Klacht Winkelenensparen.nl: Onrechtmatige afboekingen

Klachtnummer
# 618171
Gebruiker
Wayasti
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Onrechtmatige afboekingen van de rekening van mijn vriendin door dit bedrijf vanaf april dit jaar. Voor deze afboekingen zijn geen toestemming gegeven of het moet op een misleidende manier zijn gegaan. Gezien de hoeveelheid klachten hierover zijn wij schijnbaar niet de enigen en zal er toch iets in hun doen niet helemaal kloppen.

Gewenste oplossing

Terug betaling en stopzetten van de incasso

11 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Wayasti
    Datum
    Alles leuk en aardig maar in uw reaktie naar mijn prive mail, wordt alleen gesproken over het stop zetten van het abbonement en niet over een terugbetaling van de maandelijks afgeboekte 15 euro.

    De manier waarop uw organisatie dit lidmaatschap aanbied is onethisch en misleidend er zijn niet voor niets zo veel klachten. Uit uw reaktie blijkt tevens dat u niet van plan bent om het betaalde lidmaatschapsgeld terug te boeken om die reden ga ik laten uitzoeken of uw manier van aanpak om leden te werven voldoet aan alle wettelijke regels en de regels geldend voor reclame voldoet
  3. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Wayasti
    Datum
    Nadat mijn reaktie op de binnen gekomen emails hier geplaatst was kwam er later nog een email met het bericht dat het geld wat bij mij afgeboekt was binnen 10 werkdagen terug gestort wordt.

    Mijn dank voor de positieve en snelle oplossing voor mijn klacht.
  5. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum

    Beste,

    Dank voor uw bericht en fijn te horen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.
    Vriendelijke groet,

    Het Klantenservice Team
  6. Auteur
    Wayasti
    Datum
    Zeven werkdagen later maar nog niets ontvangen nog 3 werkdagen te gaan
  7. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  8. Auteur
    Wayasti
    Datum
    Ondanks gemaakte beloftes het geld nog niet op de rekening ontvangen
  9. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team weer een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  10. Auteur
    Wayasti
    Datum
    En nog niets terug ontvangen na 14 werkdagen
  11. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u nogmaals vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen