Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onrechtmatige automatische incasso door winkelenensparen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 297566
Gebruiker
Richardd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik blijk dus ergens ooit iets aangeklikt te hebben waardoor ze maandelijks €15 via automatische incasso van mijn rekening afschrijven. Ik heb NOOIT toestemming gegeven voor deze incasso. Na onderzoek op internet blijken er dus veel meer slachtoffers te zijn van deze truc, oplichting of geeft het een naam...

De oplossing

Dat de incasso stopt en het geïncasseerde geld word terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Winkelenensparen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Richardd
    Datum
    Ze reageren heel snel en storten het geld ook direct terug. Slim concept dus want dan wordt er geen verdere ruchtbaarheid aangegeven en kunnen ze dit blijven doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richardd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben het geld terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen