Klacht Winkelenensparen.nl: onterecht afboeken geld

Klachtnummer
# 420923
Gebruiker
Ellen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ik heb gezien dat ik sinds april 2017 maandelijks 15,- overmaak naar winkelenspaar via global collect bv. Ik krijg hier niets voor terug en weet zeker dat ik dit niet bewust ben aangegaan. Dit zijn 33 maanden a 15,- maakt het bedrag 495,- ! Een niet gering bedrag om niets voor te krijgen! De overboeking van januari 2020 heb ik gestorneerd. Ik voel me misleid en wil dat het geld wordt teruggestort.

De oplossing

ik wil dat het overgemaakte geld aan mij wordt overgemaakt.

5 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Bij voorbaat dank.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Ellen
    Datum
    Beste mensen van winkelenspaar, bedankt voor het terugbetalen van het eerste deel na het contact met de klantenservice. Zoals toegezegd ontvang ik de rest ook terug maar dat heeft meer administratieve verwerkingstijd nodig zoals mij is uitgelegd door uw medewerkster.
    Ik hou mijn rekening in de gaten.
  3. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Dank voor uw bericht en fijn te horen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.
    Vriendelijke groet,

    Het Klantenservice Team
  4. Auteur
    Ellen
    Datum
    Ik heb inderdaad een deel van het geld terugontvangen echter nog niet alles zoals mij is toegezegd. Ik verwacht het binnenkort van u te ontvangen zodat deze klacht naar behoren kan worden afgerond. Tot die tijd is er geen sprake van afronding of volledige tevredenheid. Met vriendelijke groet Ellen
  5. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?