Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onterecht als lid ingeschreveb

M,
Zag vanmorgen dat er binnenkort 15 euro van mijn rekening zou worden afgescheven,
Ik heb dit gestorneerd, zodat dit niet wordt afgeschreven

Ik ben mij niet er niet bewust van dat ik een machtiging heb gegeven voor een incasso.

Hogestraat 51
6953 AR Dieren
aplammers@planet.nl

stopzetten van de incasso

Winkelenensparen.nl
    Geachte heer Lammers,

In reactie op uw klacht wil ik u eerst even ons product Winkelen & Sparen introduceren.

Winkelen & Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting krijgt wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U krijgt deze cashback direct op uw rekening gestort wanneer u meer dan €5 per maand heeft gespaard en u kunt tot €300 cashback per maand verdienen.

Na uw online aankoop heeft u het aanbod gekregen om een cashback beloning te krijgen voor uw eerstvolgende aankoop op deze site. Door op deze button te klikken kwam u op de inschrijfpagina van Winkelen & Sparen terecht. Hierop staat duidelijk aangegeven dat - om in aanmerking te komen voor deze cashback - u lid dient te worden van ons spaarprogramma. De vereiste gegevens om lid te worden zijn: uw volledige naam, uw e-mail adres, uw postadres, een wachtwoord en uw credit-, dan wel debitcard gegevens.

Het wordt meerdere malen op de inschrijfpagina aangegeven dat u na een 30 dagen proefperiode een lidmaatschap aangaat van €15 per maand, dit is ook de reden dat wij u vragen om uw creditcard of bankpas gegevens te verstrekken wanneer u zich inschrijft. Aangezien u na de proefperiode het lidmaatschap niet beëindigd heeft, is het betaald lidmaatschap ingegaan.

Ik wil u hierbij mede delen dat wij uw lidmaatschap hebben stopgezet. Daarnaast is vanuit onze customer service nog een persoonlijke mail naar u gestuurd. Wij gaan er nu van uit dat met deze mail alles naar wens is opgelost.

Mocht u echter – na het lezen van deze mail – alsnog geïnteresseerd zijn in ons product: u kunt altijd weer lid worden. En met vragen kunt u hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    M,
    Dank voor de snelle en correct afwikkeling.

M,

Op deze wijze kunnen klachten, mist medewerking van bedrijven / organisaties, snel tot een oplossing komen.

Aplammers

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?