Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onterecht en zonder mijn toestemming is er sinds 4 mei 2017 elke maand 15 euro afgeschreven.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 353539
Gebruiker
T. Wijsman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kwam er vandaag achter dat er al sinds 4 mei 2017 maandelijks 15 euro van mijn rekening wordt afgeschreven waar ik geen toestemming voor gegeven heb. Ik heb geen contract ondertekent. De afschrijvingen gaan via global collect waardoor ik niet in gaten had waarvoor ik betaalde.Er wordt wel vaker via global collect van mijn rekening afgeschreven. De laatse 2 boekingen heb ik terug laten storten. De rest wil weer gewoon terug. Dit is 22 x 15= 330 euro.

De oplossing

Ik wil dat al dat geld wordt teruggeboekt op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum

    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    T. Wijsman
    Datum
    klacht is inmiddels opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T. Wijsman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Winkelsparen heeft al het afgeschreven geld binnen 2 weken teruggestort en het abonnement geannuleerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?