Klacht Winkelenensparen.nl: Onterecht geïncasseerd

Klachtnummer
# 450856
Gebruiker
geengekkepietjeiig
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Winkelenensparen heeft zonder mijn toestemming maandelijks geld afgeschreven. Ik ben met deze organisatie geen lidmaatschap of anderszins aangegaan en heb hier ook geen interesse in. Dit zou niet zonder toestemming moeten kunnen.

De oplossing

Ik wil dat de onterecht geïncasseerde bedragen terug gestort worden en dat zij ophouden met dergelijke malafide praktijken.

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    In reactie op uw klacht willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om te achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken door te mailen naar ledenservice@winkelenensparen.nl

    Bij voorbaat dank,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen