Klacht Winkelenensparen.nl: Onterecht geld geïncasseerd

Klachtnummer
# 196287
Gebruiker
Al
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik op mijn rekeningoverzicht dat er €12,00 automatisch geïncasseerd is door winkelenspaar.nl.

Hier ben ik niet van op de hoogte gesteld en heb ik zeker geen
Akkoord voor gegeven.

Ik wil mijn geld terug gestort krijgen.

Met vriendelijke groet,

A.C. Karamoy

De oplossing

Ik wil mijn geld terug gestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Winkelenensparen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen