Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onterecht lidmaatschap zsm stoppen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 338046
Gebruiker
Aaltje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onterechte afschrijvingen van mijn rekening sinds juli van 15 euro per maand. Heb ik geen toeemming voor gegeven volgens mij. Ook geen idee waar en waarbij

De oplossing

Ik wil dat mijn geld vanaf juli wordt teruggestort. Ik heb niet eens inloggegevens om het zelf op te zeggen!

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Aaltje
    Datum
    De klacht is opgelost.
    Dank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aaltje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is teruggeboekt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen