Klacht Winkelenensparen.nl: Onterechte €15/maand incasso

Klachtnummer
# 438003
Gebruiker
Rovertrobert
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al sinds oktober wordt er maandelijks €15 bij mij afgeschreven en ik kom er nu pas achter. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven.

Gewenste oplossing

Onmiddellijk dit 'abonnement' doen ophouden en het afgeschreven bedrag (7*€15) terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl .

    Bij voorbaat dank.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen