Klacht Winkelenensparen.nl: Onterechte afschrijving door winkelensparen.nlnl

Sproet#70

Al drie keer wordt er onterecht een bedrag a €15,00 afgeschreven door WLY Winkelenspaar. nl van onze creditcard. Hier blijkt winkelensparen.nl achter te zitten. Wij kunnen ons niet herinneren ooit toestemming te hebben gegeven voor een doorlopende machtiging. Dit zouden wij nooit doen!

Graag zien we dat de betalingen worden stopgezet en de ten onrechte geïnde bedragen worden teruggestort.

Beste,

In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl .

Bij voorbaat dank.

Customer Service Winkelen en Sparen
    Beste,

Wij zijn in staat geweest een lidmaatschap terug te vinden met de gegevens die u ons verstrekt heeft.

Echter zijn wij niet in staat deze te annuleren omdat het lidmaatschap geregistreerd staat onder een andere naam.

Om veiligheidsredenen verzoeken wij mevrouw N.Van Moorten contact op te nemen met onze ledenservice via een email met de volgende gegevens:

* lidmaatschapsnummer
    * Het volledige adres (inclusief postcode)
    * De volledige naam
    * Bank- of creditcardgegevens (waar de lidmaatschapscontributies van worden geïncasseerd)

Zodra we deze email ontvangen hebben, kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen.

Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl (maandag t/m vrijdag ). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,

Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?