Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onterechte afschrijving ivm 'abonnement'

Renate

Er is twee maal 15 euro afgeschreven van mijn credit card. Na wat onderzoek blijkt dat ik schijnbaar een abonnement heb afgesloten voor de som van 15 euro per maand. Ik weet dat ik iets had aangevinkt na een aankoop bij Ticketmaster, hiermee kon ik korting krijgen op de volgende aankoop, maar ik kan me niet herinneren dat hier ook 15 euro per maand mee gemoeid was. Ben het dus niet eens met de twee afschrijvingen, wil mijn geld terug. Ik wil ook dat de automatische incasso per direct stopt en dat jullie al mijn gegevens uit jullie database verwijderen.

Ik zou graag mijn geld terug ontvangen, dat de automatische incasso per direct wordt stop gezet en dat winkelensparen al mijn gegevens verwijdert uit zijn database.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,

Customer Service Winkelen en Sparen
    Renate
    Heb snel een reactie gekregen dat ik er toch echt zelf voor gekozen heb, maar dat ze 15 euro zullen terugbetalen en dat het abonnement is stopgezet. Zodra ik die 15 euro terug heb ontvangen zal ik contact met ze opnemen om mijn gegevens uit hun database te laten verwijderen.

Renate
Het afgeschreven bedrag is in z'n geheel terugbetaald, het abonnement geannuleerd en mijn gegevens worden verwijderd as we speak. Ik ben tevreden.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?