Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onterechte automatische incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 463713
Gebruiker
Julie12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al vanaf september 2018 wordt er maandelijks een bedrag van €15 van mijn rekening afgeschreven. De reden dat ik dit niet eerder heb gezien, komt omdat het mijn spaarrekening betreft. Ik heb geen toestemming gegeven voor deze doorlopende machtiging en het is ook grondwettelijk niet toegestaan om dit aan een consument op deze manier door te berekenen.

Het gaat nu inmiddels om een bedrag van 23 * €15 = €345

Mijn abonnement dient onmiddellijk te worden geannuleerd en het bedrag teruggestort.

De oplossing

Ik wil dat het geld wordt teruggestort en het abonnement per direct geannuleerd.

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Julie12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Abonnement en geld terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen