Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onterechte incasso van 15 euro iedere maand

content Opgelost
Anna Peroti

Tijdens het bekijken van mijn bankafschriften kwam ik er tot mijn schrik achter dat er al maanden lang €15 euro van mijn rekening wordt afgeschreven! Voor een totale prijs van €150 euro!
Ik heb hier geen toestemming voor gegeven en schrik hier heel erg van, ik weet niet eens welke site dit is of waarvoor ik dit zou moeten betalen! Ik heb nooit toestemming gegeven voor een automatische incasso, en wil dan ook al mijn geld terug!

Ik wil dat al het geld wat van mijn rekening is afgeschreven terug gestort wordt, aangezien ik geen toestemming heb gegeven voor deze incasso.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    Anna Peroti
    Na zelf gebeld te hebben was het probleem snel opgelost en werd mijn abbonnement gestopt en is 10 x €15 teruggeboekt. Ik wacht nog op de rest van de 13 overschrijvingen.
    Ik ben blij dat ik goed en snel geholpen ben, maar schrik er wel van hoe dit tot stand is gekomen. Pas op voor de kleine lettertjes mensen! Tegen mij werd vertelt dat ik me had aangemeld voor dit abbonnement toen ik vliegtickets had gekocht. ( niet van bewust ) dus pas op!

Anna Peroti
Terugboeken van volledige afgeschreven bedrag.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?