Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onterechte incasso van 15 euro iedere maand

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 325942
Gebruiker
Anna Peroti
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdens het bekijken van mijn bankafschriften kwam ik er tot mijn schrik achter dat er al maanden lang €15 euro van mijn rekening wordt afgeschreven! Voor een totale prijs van €150 euro!
Ik heb hier geen toestemming voor gegeven en schrik hier heel erg van, ik weet niet eens welke site dit is of waarvoor ik dit zou moeten betalen! Ik heb nooit toestemming gegeven voor een automatische incasso, en wil dan ook al mijn geld terug!

De oplossing

Ik wil dat al het geld wat van mijn rekening is afgeschreven terug gestort wordt, aangezien ik geen toestemming heb gegeven voor deze incasso.

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Anna Peroti
    Datum
    Na zelf gebeld te hebben was het probleem snel opgelost en werd mijn abbonnement gestopt en is 10 x €15 teruggeboekt. Ik wacht nog op de rest van de 13 overschrijvingen.
    Ik ben blij dat ik goed en snel geholpen ben, maar schrik er wel van hoe dit tot stand is gekomen. Pas op voor de kleine lettertjes mensen! Tegen mij werd vertelt dat ik me had aangemeld voor dit abbonnement toen ik vliegtickets had gekocht. ( niet van bewust ) dus pas op!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anna Peroti
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugboeken van volledige afgeschreven bedrag.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen