Opgelost door Winkelenensparen.nl: Onterechte inhoudingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 296316
Gebruiker
Alphonsio53
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Elke maand wordt er 15 euro van mijn rekening afgeschreven; terwijl ik me niet kan herinneren me ooit lid hiervan gemaakt te hebben.Als dat zo is, moeten ze me eens duidelijk maken wanneer en bij wie ik dit gedaan zou hebben. Enkele malen heb ik die 15 euro zelf laten terugstorten op mijn rekening.

De oplossing

Ik wil dat deze inhoudingen onmiddellijk worden stopgezet, en dat de diverse inhoudingen die niet door mijzelf teruggestort zijn geworden alsnog door hun geretouneert worden.

3 reacties

  1. Auteur
    Alphonsio53
    Datum
    Nog steeds geen reactie gehad van winkelsparen.nl Ze willen of kunnen niet reageren. Komt er geen reactie, dan zal ik mijn klacht eens voorleggen bij televisieprogramma's zoals Radar of Kassa, zodat ze een breder podium krijgen. Deze praktijken moeten stoppen
  2. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  3. Auteur
    Alphonsio53
    Datum
    Klacht is tot mijn volle tevredenheid opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alphonsio53
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg mijn geld terug gestort op mijn rekening, en mijn zgn lidmaatschap is per direct beeindigd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen