Klacht Winkelenensparen.nl: Opgelicht door winkelsparen.nl

Klachtnummer
# 446257
Gebruiker
Molski75
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zie op mijn afschrift dat ik al vanaf maart 2019 een lidmaatschap heb, waar ik niks van af weet. Ik wil hier helemaal geen gebruik van maken. Ik lees dat dit vaker gebeurd bij andere mensen. Ik vind het schandalig.

De oplossing

Ik wil al het geld van mijn zogenaamde lidmaatschap terugkrijgen. Dit is inmiddels al 210 euro.

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl .
    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen

  2. Auteur
    Molski75
    Datum
    Winkel sparen heeft mij klacht serieus opgepakt en afgehandeld. Ik heb al het geld van hun terugontvangen. Ik ben nu weer een blij mens.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen