Klacht Winkelenensparen.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 329774
Gebruiker
VijfdeEik#287
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Winkelen en sparen heeft 3 jaar lang 15€ Per maand afgeschreven zonder dat ik me bewust heb aangemeld voor hun diensten. Nooit in de tussen tijd iets van deze dieven gehoord.

De oplossing

Uitleggen hoe dit is ontstaan en restitutie betalen

3 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen welke account op uw naam staat. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Bij voorbaat dank.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  3. Auteur
    VijfdeEik#287
    Datum
    Inmiddels heeft winkelensparen (snel en eerlijk) gereageerd. Ik wacht nu op het definitieve afhandeling.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen