Klacht Winkelenensparen.nl: Oplichters halen geld van je rekening

Klachtnummer
# 362791
Gebruiker
KLACHT
Datum
3 reacties

Details

De klacht

zomaar zonder reden en aanvraag 15 euro van mijn rekening gehaald en dat zou dan elke maand zijn.
Zij moeten mij onmiddelijk uitschrijven schandalig dat dat zomaar kan gebeuren
Ik lees op radar en opgelicht nog meer van zulke klachten van deze firma oplichterspraktijk

De oplossing

onmiddellijk verwijdert worden uit systeem en nooit meer geld halen van mijn rekening

3 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    In reactie op uw klacht wil ik u vragen of u a.u.b. contact kunt opnemen met onze klantenservice. U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Bij voorbaat dank.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    KLACHT
    Datum
    Dat heb ik al gedaan moet geeoon uit systeem gehaald worden. Zomaar ongevraagd incasseren ik weet nergens van en voel me opgelicht
  3. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen